Cambodja, Krong Kampong Cham - Reisverslag uit Kâmpóng Cham, Cambodja van marielle constandse - WaarBenJij.nu Cambodja, Krong Kampong Cham - Reisverslag uit Kâmpóng Cham, Cambodja van marielle constandse - WaarBenJij.nu

Cambodja, Krong Kampong Cham

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg marielle

26 Oktober 2014 | Cambodja, Kâmpóng Cham

Date:26-10-2014 tm 27-10
District: Kampong Cham
Accomodations:Moonriver Hotel

26-10-2014
Mijn motor maakte nog steeds een raar tak tak geluid, dus zijn we eerst naar de mechanic gegaan. Ze hebben mijn ketting nog strakker gespannen en opnieuw geolied en bij die van Jasper hebben ze zelfs schakels ertussen uit gehaald. Hier vroegen ze 50cent voor. Daarom was die man in de bergen zo blij! We hebben hem 3 dollar gegeven voor minder werk! oeps.

247 KM te rijden naar Kampong Cham over een normale weg. 1 stuk weg was heel slecht. Maar dat mag niet meetellen. Heerlijk vergeleken de afgelopen 2 dagen. En geen regen gehad :).

27-10-2014
Rustdag! Dat had ik wel nodig. Kleren wassen, schrijven. Lekker dagje. Ik dacht dat we morgen naar Kratie zouden gaat, maar Jasper heeft mijn verjaardags kadootje vandaag gegeven. We gaan twee dagen de Cambodian Experience doen. Een Amerikaanse man met zijn Cambodiaanse vrouw nemen ons mee naar hun dorp, waar ze laten zien hoe het " echte" Cambodia is. We blijven bij hun overnachten en leren over de manier van leven van de Cambodiaanse boeren geloof ik. Lijkt me heel interessant. Meer weet ik ook niet. We zullen het zien.

Tot snel!

Kus

• 29 Oktober 2014 - 17:56

Jos Constandse:

Marielle en Jasper,

Wel spannend wat jullie allemaal mee maken!! Het lijkt mij wel gaaf!!

Liefs , Tante Jos.